Let’s Talk!

Heb je een vraag? Kom dan snel het antwoord te weten!

Misschien staat het antwoord op jouw vraag tussen onze FAQ’s…

Heeft u een bijkomende vraag of vindt u geen antwoord,
stel uw vraag via contactformulier aan het team van FIX4U!

Wie moeten we contacteren als we vragen hebben over onze herstelling?

U kan ons ten alle tijde bereiken via mail of GSM. Alle contacten verlopen via ons. Wij contacteren de aangestelde hersteller indien nodig en koppelen onmiddellijk terug naar u.

Waar en wanneer zijn we bereikbaar?

U kan ons altijd bereiken via mail of GSM. Indien we niet onmiddellijk antwoorden, vragen wij u om een boodschap achter te laten en wij contacteren u terug binnen 4u.

Kan ik ook een offerte aanvragen?

Uiteraard is dit ook mogelijk. Wij stellen een hersteller aan die bij u langskomt om de nodige informatie te noteren. Hij maakt zijn offerte over aan ons die wij onmiddellijk aan jullie doorsturen. U bent tot niets verplicht tot u onze offerte ondertekend terugstuurt.

Wat met verzekerde schade?

Als wij de gegevens hebben van uw verzekering, zullen wij hen uw offerte/factuur ook overmaken. Afhankelijk van hun werkwijze, zullen zij u uitbetalen op basis van de dekking. De factuur moet wel integraal aan ons betaald worden.

Herstellen jullie alleen schade?

Neen, ook voor bijvoorbeeld een renovatie van uw pand of de heraanleg van uw tuin kan u bij ons terecht. Wij contacteren de nodige aannemers die bij u zullen langskomen om een raming te maken van de gewenste werken. Wij maken 1 offerte voor alle werken die wij aan u zullen overmaken voor een eventueel akkoord.